onsdag, januar 30, 2008

i nyhetene nå: Ole lanserer iNyhetene.com



De siste ukene har jeg lekt meg litt på nettet, noe som har resultert i en ny blogg med navn iNyhetene.com (Jepp, den gode gamle i-en som var så populær rundt tusenårsskiftet).

Overstadig Bruseth vil fortsatt eksistere som før, men det vil bli mindre it- og medianytt og mer et sted hvor jeg får utløp for mine personlig meninger, sleivspark, og andre mer eller mindre positive og negative utbrudd.

På iNyhetene vil jeg forsøke å skrive om alt det andre (feks om NRKs BitTorrent-test), som ikke nødvendigvis har så mye med meg å gjøre. Likevel vil det forhåpentligvis være et personlig preg over det...
«Det e jo en grunn til at i har satt en i der»

Håper den nye bloggen faller i smak. Du er velkommen til å abonnere ved å klikke her, eller lime inn følgende adresse i favoritt RSS-leseren din: http://feeds.inyhetene.com/inyhetene

Ingen kommentarer: